A niebo zostawmy im - Aniołom i wróblom.

Temat: Czyszczenie tapicerki -gdzie?
| Witam wszystkich,
|
| pytanie przewijalo sie juz ale niestety jakos nie moge znalezc
| gdzie moge wyprac tapicerke w autku w DC?
| ma ktos moze doswiadczenia w tym temacie?
| no i oczywiscie jaka jest cena takiej uslugi?

Czesc!

Goraco polecam swojego kolege (sam u niego pralem tapicerke) ktory ma bardzo
rozsadne ceny, uzywa maszyny Karcher i w razie potrzeby moze do Ciebie
podjechac. Kontakt do Niego:
607 293 110 - Piotrek.


Źródło: topranking.pl/1607/czyszczenie,tapicerki,gdzie.php


Temat: kryteria oceny technicznej telefonow


Az boje sie pomyslec przy takich kryteriach jak wyglada telefon w stanie
"dobrym", ze w "dostatecznym" nie wspomne :-D


Trochę NTG, ale ludzie z p.m.s swojego czasu zaproponowali taką
interpretację ogłoszeń (motoryzacyjnych):

1. stan bardzo dobry: stan dobry
2. stan dobry: z górki pojedzie
3. dużo części zamiennych: co chwilę coś się pier****ło
4. do drobnych poprawek lakierniczych: cały poobijany (patrz pkt. 6)
5. pierwszy właściciel: nie mogę sprzedać tego od 5 lat
6. właściciel kobieta: skrzynia, sprzęgło i zawieszenie do wymiany,
karoseria do lakierowania
7. lekko rozbity: "panie, jakbym nie klepał to mi przystanek
autobusowy wychodzi"
8. brak OC i przeglądu: nikt mi nie chciał podbić
9. bardzo dybamiczny: zarzynałem silnik jak mogłem
10. bardzo ekonomiczny: 15l/100km
11. wymienione płyny: dolałem wody do chłodnicy, bo wycieka
12. serwisowany: panie Heniu! znowu mi się coś urwało na krawężniku!
13. zadbany: przed giełdą wjechałem na myjnię i karcher, bo syf był
nieziemski
14. instalacja gazowa na gwarancji: założyłem, zaczęło się pier* to
sprzedaję

Z telefonami pewnie podobnie :) (np. używany przez kobietę = cały czas
noszony w torebce razem z kluczami i pilniczkiem)

Pozdr.,
Michał


Źródło: topranking.pl/1704/kryteria,oceny,technicznej,telefonow.php


Temat: rainbow warto kupić?
Mary_lu, nie wiem. Moje podłogi są dość łatwe w utrzymaniu w czystości. Taka
jest prawda. Na dole ma zwykły gres i szarą fugę. Odkurzacz doprowadzi ja do
błysku. W salonie parkiety, w sypialniach wykładziny.

Popełniłam błąd tylko w dolnej łazience, najszybciej się brudzącej, ponieważ
jest częściej używana przez domowników i przez gości. U nas goście wchodzą w butach.
Położyłam tam takie "poobtłukiwane" trochę udające kamień płytki, do których
pasuje jedynie kremowa fuga. Same płytki porowate nie są, ale znacznie szybciej
się brudzą niż w pozostałych pomieszczeniach. Fuga również, chociaż
zaimpregnowałam ją polimerem po położeniu.

Radzę sobie z nimi w ten sposób, że kupuje do nich płyn do impregnacji, bodajże
Starwax. Nazwy Ci nie podam, bo mi się skończył, a kupuję "po butelce" - na
pamięć. Jak kupię to się odezwę.
Co jakiś czas smaruję podłogę preparatem do czyszczenia fug i zmywam karcherem.
Widać różnicę )

Być może w Twoim przypadku lepszy byłby odkurzacz szorujący na mokro. Wiem, że
takie cuda są. Moja kuzynka, która ma w płytkach salon, taras i w zasadzie cały
dom (w sypialniach ma tylko parkiety), kupiła sobie jakiegoś hoovera. Tylko do
mycia płytek. I jest podobno zadowolona.

Karchera mam około roku. Na razie działa idealnie. Zanim kupiłam, radziłam się
znajomego, który ma wypożyczalnie sprzętu do prania i czyszczenia, jak jest z
ich niezawodnością. Twierdził, że w wypożyczalni, gdzie co dzień ktoś inny
bierze sprzęt - jest kolejka, i użytkuje ma maksa, problemów nie ma. Miał też
sprzęt innych firm, w tym właśnie Rainbowa, ale karchery jego zdaniem mają super
stosunek ceny do jakości i teraz nie kombinuje. jego zdaniem dobry jest też Vax,
ale znacznie delikatniejszy - więc do wypożyczalni się nie nadaje.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,49213,75791104,75791104,rainbow_warto_kupic_.html


Temat: Beczka pelna mulu (bylo: A teraz z zupełnie innej beczki...) DLUGIE!


| Pokaż mi człowieka, niech będzie z RFN, który co 3 miesiące myje kable
WN i
| sprawdza ich oporność... Bo walisz takie bzdury, że az oczy bolą od
| czytania. W SAMOCHODZIE - dodam. NIe w Wildze.

| Facet, nie mieszaj watkow !!! OK ?

I to mówi człowiek, który w dyskusji na pl.misc.samochody używa przykładów
silników spalinowych z ... Wilgi...


To nie byl przyklad tylko ciekawostka, a poza tym wez mi wreszcie powiedz czym
sie motor z Wilgi rozni od motoru z Forda Mondeo. I dlaczego niby jednemu
mialoby zaszkodzic cos co drugiemu sluzy ???
Przypuszczam, ze starasz sie pokazac mi ze jestes specem od silnikow
SAMOCHODOWYCH, bardzo modna obecnie waska specjalizacja np. lekarz od lewej
dziurki w nosie...


| Ja tu mowie o okresowej wymianie/przegladzie niektorych podzespolow tak
dla
| zasady

Dla zasady to ja mogę sobie co rok wymienić kable WN. I co 50.000 km
wymienić świece. NIe będę ich co 10.000 km wykręcał żeby sprawdzić grubość
szczeliny. Nie będę ich co 10.000 wykręcał i czyścił, "bo tak".


Taaaaak, typowa mentalnosc polaczka... po co ja to bede robil... zamiast tego
zobacze sobie BigBrother'a przed telewizorem i browara wypije, w miedzyczasie
narzekajac jak to ja malo zarabiam... Tylko nie mow potem, ze to bedzie zadbany
samochod, bo bedziesz znow klamal jak w swoim ogloszeniu.
A tak na marginesie po co wymienic czesc, ktora jest jeszcze dobra ? Ja za to
wole sobie wykrecic swiece co 10 000, wyczyscic elektrody , wyregulowac
szczeline i pojezdzic na zwyklych 'Iskrach' 80 000 - 100 000...


Podajesz
jakieś przykłady z czapki dot. serwisowania SAMOCHODU. Podaj mi chociaż
JEDNĄ instrukcję użytkowania samochodu, w której zaleca się co pewien czas
czyszczenie świec i mycie kabli WN...


Facet, probowalem Ci na przykladzie Karchera i lewatywy uzmyslowic, ze swiat
sie na instrukcji nie konczy i ze nie czytam tego typu publikacji, bo albo tam
nic ciekawego nie napisali, albo mam troszke odmienne zdanie na temat.
Instrukcje sa pisane dla szarego uzytkownika, a ja nie jestem szarym
uzytkownikiem. Moja wiedza techniczna i doswiadczenie wykracza kawalek poza
kilka stroniczek instrukcji do samochodow...


| Powiem Ci tak, z tego co tu przeczytalem to przypuszczam,
| ze nawet poziomu oleju Ci sie nie chcialo sprawdzac i stad nie wiedziales
ze
| zre olej jak smok.

No ciekawa dedukcja. Ktoś nie myje co 30.000 km kabli WN = nie sprawdza
poziomu oleju.


Przeczytac prostego tekstu ze zrozumieniem nie mozesz ? To ja juz Ci tlumaczyl
nie bede...


| Nie miałem jeszcze w samochodzie silnika, który nazywał by się ZI... ;-)
| Rozumiem, że chodzi o Zapłon Iskrowy, ale w samochodach miewa się
silniki
| np. 1.6 16V... 2.0 16V...

| Dostrzegam to, ze Twoja wiedza konczy sie na tym, co przeczytasz na tylnej
| plakietce umieszczonej na aucie... ale podstawowy podzial silnikow
spalinowych
| to ZS i ZI ( i jedne i drugie miewa sie w samochodach :)) )

A jeszcze bardziej podstawowy podział to silniki spalinowe, elektryczne i
hybrydowe. I co z tego? Co wniosłeś ta informacją do wątku? Tak sobie
piszesz żeby pisać?


Chcialem sprostowac twoja bzdure o tym, ze w samochodach miewa sie silniki: 1.6
16V... 2.0 16V, bo jeszcze ktos kto to czyta z boku wezmie i uwierzy. A przy
okazji pytanie: jakie sa istotne roznice przy eksplatacji silnika 1.6 16V i 2.0
16V ???


Poprosiliśmy Cię z Jackiem o podane GDZIE i KTO zaleca w SAMOCHODACH mycie
kabli WN co 30.000 km. A ty zamiast odpowiedzieć: NIKT, zalecają to w
SAMOLOTACH napędzanych silnikami SPALINOWYMI,


Nie moge napisac nikt, bo nie mam we krwi klamstwa. Zaleca to jakikolwiek
podrecznik ogolnych podstaw eksploatacji silnikow ZI
_nie_wazne_gdzie_wpier*alanych. Widze, ze Twoj rozumek nie wykracza poza
granice slomczynskiej gieldy. Naprawde nie mozesz pojac, ze sa obszary wiedzy
wykraczajace poza instrukcje obslugi samochodu i zadania ASO ?!?!? To, ze
czegos nie ma w instrukcji nie znaczy, ze nie mozna tego robic, ba, ze nie jest
to wskazane.


Jakbym w ASO kazał wymyć kable WN to by się na mnie trochę
dziwnie popatrzyli...


Tiaa, bo tam tacy sami madrale pracuja jak Ty, ktorzy moze troszke do  
technikum samochodowego pochodzili, ale specjalnie to nie uwazali o czym bylo
na zajeciach.
Wyobraz sobie, ze mam warsztat niedaleko DC (Konik Nowy), gdzie chlopaki robia
to bez problemu i ich to jakos specjalnie nie dziwi, swiece tez wykrecaja i
czyszcza.

Robcio

Ps Z mojej strony EOT, bo zamiast rzeczowosci argumentow, widze tylko
glosne, grupowe i wielokrotne powtarzanie.


Źródło: topranking.pl/1610/beczka,pelna,mulu,bylo,a,teraz,z,zupelnie,innej.php